Zum Ländershop wechseln | ||||
Niederlande | ||||
Deutsch | ||||
English | ||||
Österreich | ||||
Schweiz | ||||
Italia | ||||
Frankreich |
Jaargetijde: | 2022/23 |
Helmcategorie naar leeftijd/gender: | Unisex |
Constructie / Modeltype: | Hybride (Harde schil + In Mold), Half omhulsel |
kleur: | grijs |
Als je als skiër of snowboarder op zoek bent naar een premium helm die je vertrouwen versterkt, krachtige technologie biedt om rotatie- en lineaire energie te absorberen en tegelijkertijd de perfecte balans biedt tussen lichtheid en duurzaamheid, dan is de Notion NoShock iets voor jou.
Met SHRED's SMART IMPACT PROTECTION SYSTEM combineert dit nieuwe vlaggenschip SHRED's ROTATIONAL ENERGY SYSTEM met in de helm geïntegreerde honingraat SLYTECH SHOCK ABSORPTION voor een ongeëvenaarde synergie om lineaire en multidirectionele krachten te bestrijden. De hybride constructie combineert de duurzaamheid van een hardshell bovenwerk met de gewichtsbesparing van een ingegoten onderlaag en zijwanden.
Een unieke 3-standenschakelaar maakt gelijktijdige regeling van de boven-, achter- en zijventilatie mogelijk. Een passieve RECCO-reflector verhoogt uw veiligheid verder, terwijl de magnetische Fidlock-sluiting van de helm veiligheid en comfort biedt. De Notion NoShock versterkt je zelfvertrouwen en stelt je in staat om jezelf nog harder te pushen en je plezier te vergroten.
Funktionale Cookies sind für die Funktionalität des Webshops unbedingt erforderlich. Diese Cookies ordnen Ihrem Browser eine eindeutige zufällige ID zu damit Ihr ungehindertes Einkaufserlebnis über mehrere Seitenaufrufe hinweg gewährleistet werden kann.
Marketing Cookies dienen dazu Werbeanzeigen auf der Webseite zielgerichtet und individuell über mehrere Seitenaufrufe und Browsersitzungen zu schalten.
Tracking Cookies helfen dem Shopbetreiber Informationen über das Verhalten von Nutzern auf ihrer Webseite zu sammeln und auszuwerten.
Diese Cookies werden genutzt zur Erhebung und Verarbeitung von Informationen über die Verwendung der Webseite von Nutzern, um anschließend Werbung und/oder Inhalte in anderen Zusammenhängen, in weiterer Folge zu personalisieren.