Zum Ländershop wechseln | ||||
Niederlande | ||||
Deutsch | ||||
English | ||||
Österreich | ||||
Schweiz | ||||
Italia | ||||
Frankreich |
Doelgroep per leeftijdscategorie/geslacht: | Uniseks |
Toepassingsbereik: | Slalom-Racecarver |
Mijn persoonlijke rijvaardigheid: | zeer sportieve skiër, Sportieve Skiër |
Mijn favoriete rijstijl: | voornamelijk korte tot middelgrote schommelingen |
Jaargetijde: | 2024/25 |
Op het racecircuit of ver daarbuiten, de Dobermann SLR DC van Nordica verlangt naar precieze lijnen. Hij houdt van korte, explosieve bochten en levert maximale kracht en precisie. Zijn nieuwe, innovatieve Double Core constructie integreert een Pulse Core tussen twee boven elkaar liggende houten kernen, die op hun beurt zijn ingesloten door twee titanium lagen. Dit zorgt voor meer kracht en controle en tegelijkertijd voor een bijzonder harmonieus en stabiel rijgedrag. De Dobermann SLR DC heeft ook een compleet nieuwe tweedelige plaat van zink en aluminium. Deze plaat verhoogt de torsiestijfheid voor een ongelooflijke respons en dynamische kantwisselingen. Het geeft de ski een natuurlijke flex voor optimale prestaties. Val de Dobermann SLR DC aan vanaf Nordica en geef alles - in elke bocht.
Lengte | Scoop - midden - einde in mm | Radius | Gewicht per paar |
---|---|---|---|
160 | 119 - 69 - 103 | 12.5 | 3.8 w/o Bdg. |
165 cm | 117.5 - 65.8 - 102.5 | 12.5 | 3.400 Gramm |
Funktionale Cookies sind für die Funktionalität des Webshops unbedingt erforderlich. Diese Cookies ordnen Ihrem Browser eine eindeutige zufällige ID zu damit Ihr ungehindertes Einkaufserlebnis über mehrere Seitenaufrufe hinweg gewährleistet werden kann.
Marketing Cookies dienen dazu Werbeanzeigen auf der Webseite zielgerichtet und individuell über mehrere Seitenaufrufe und Browsersitzungen zu schalten.
Tracking Cookies helfen dem Shopbetreiber Informationen über das Verhalten von Nutzern auf ihrer Webseite zu sammeln und auszuwerten.
Diese Cookies werden genutzt zur Erhebung und Verarbeitung von Informationen über die Verwendung der Webseite von Nutzern, um anschließend Werbung und/oder Inhalte in anderen Zusammenhängen, in weiterer Folge zu personalisieren.