Kästle Racing Boot Bag RB90
20% reduceertincl. BTW. excl. verzendkosten
Artikel op voorraad, Levertijd
| Zum Ländershop wechseln | ||||
Duitsland |
||||
Engels |
||||
Oostenrijk |
||||
Zwitserland |
||||
Nederland |
||||
Italië |
||||
Frankrijk |
||||
incl. BTW. excl. verzendkosten
Artikel op voorraad, Levertijd
| Jaargetijde: | 2025/26 |
| Doelgroep per leeftijdscategorie/geslacht: | Uniseks |
| Type zak: | Rugzak, voor skischoenen + helm + andere uitrusting aanbevolen voor racers |
| Volumezakje: | 71 - 90 L |
De RB90 Racing Boot Bag van Kästle is de perfecte oplossing voor iedereen die zijn ski-uitrusting veilig, comfortabel en doordacht wil vervoeren. Met een volume van meer dan 90 liter biedt hij genoeg ruimte voor skischoenen, helm, kleding en meer.
Het gewatteerde draagsysteem maakt het comfortabel om te dragen, terwijl handvatten boven de schouderbanden je in staat stellen om snel van greep te veranderen. Lussen aan de zijkant bieden ruimte voor een extra paar skischoenen - praktisch voor op reis of als team.
Een speciaal hoogtepunt: de geïsoleerde buitenzak, die uitgeklapt ook als zitje of standaard kan worden gebruikt - ideaal voor gebruik op de parkeerplaats of in het finishgebied.
Met de RB90 Racing Boot Bag biedt Kästle een functionele uitrustingspartner die slim design en sportieve geschiktheid voor dagelijks gebruik perfect combineert.
Funktionale Cookies sind für die Funktionalität des Webshops unbedingt erforderlich. Diese Cookies ordnen Ihrem Browser eine eindeutige zufällige ID zu damit Ihr ungehindertes Einkaufserlebnis über mehrere Seitenaufrufe hinweg gewährleistet werden kann.
Marketing Cookies dienen dazu Werbeanzeigen auf der Webseite zielgerichtet und individuell über mehrere Seitenaufrufe und Browsersitzungen zu schalten.
Tracking Cookies helfen dem Shopbetreiber Informationen über das Verhalten von Nutzern auf ihrer Webseite zu sammeln und auszuwerten.
Diese Cookies werden genutzt zur Erhebung und Verarbeitung von Informationen über die Verwendung der Webseite von Nutzern, um anschließend Werbung und/oder Inhalte in anderen Zusammenhängen, in weiterer Folge zu personalisieren.